Hela vägar!

Att sätta sig på hästryggen igen var underbart! Har inte gjort det på en vecka och när man är så van att göra det ofta är det så himla kul att komma "till rätta" igen. Han skötte sig fint, gjorde några glädjeskutt och trippade fram på tå ibland, men jag tar det bara som ett gott tecken. Hoppas att min lilla pärla är frisk för framtiden nu!
Kände en liten, liten värme innan men valde att rida ut ändå barbacka och riktigt känna efter hur han kändes och inget kändes konstigt och det var inte varmare än innan när vi kom tillbaka.
Skrittade bara hela vägen förutom då Gismo tog sina egna beslut vill säga, men det höll inte så länge ;)
Imorgon om allt är lugnt tror jag att jag tar mig en tur till padocken och travar lite också så blir det här nog suveränt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0