bild saknas

Har varit lite halvtaskig på att uppdatera senaste tiden, men jag har faktiskt inte ridit på hela veckan. Mer än idag och i måndags alltså. Jobbade nämligen i onsdags!
I alla fall så red jag ut med Elin idag på en mysig tur i skogen! Eller ja, den vanliga rundan helt enkelt. Dom fick springa av sig massor och njöt av varje steg så nu ligger han med mystäcke och gottar sig i boxen.

Imorgon blir det nog något dressyrliknande pass i paddocken eller så, och sen kommer förhoppningsvis hovslagaren på söndag!
:d


Börjar bli så tråkigt att lägga upp bara hästbilder, och speciellt när det bara är på en och samma häst hela tiden. Så kommer nog slänga in lite vad som helst nu fram över - dock oftast på Gismo, hähä.
Men är ju inte helt ute och cyklar när jag lägger in bild på Tuffy, hon är ju trots allt min hund och ett djur! :love:
Men tycker att inlägg utan bild ser så tråkigt ut så skit samma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0