Tisdaaaaag

Ellen Kultje
Hej!
Idag red vi ut i skogen med Rebecka och Zefyros. Vi red till Sture Björk och tillbaka. Det blåste mycket, vilket gjorde att Gismo spände sig lite ibörjan. Man kan väl säga att när vi kom upp till hundbanan började vi med att vända 180 grader :P Men när vi hade gått bara en liten bit till slappnade han av. Vi galopperade lite, och travade desto mer. Jobbade honom en del i traven även fast vi var ute ;) han gick jättebra :D Jag körde till och med lite skänkelvikning på vägen och han lyssnade riktigt bra. 
Vi var ute i nästan en timme, vilket jag tror var alldeles lagom i vinden. För Gismo var riktigt trött när vi kom in i stallet igen. 
Borstade sedan av honom i lugn och ro innan jag åkte hem. Jag la även in en halv spånbal idag. Lycka till imorgon på träningen!
Kram ♥
PS. Skickar bilder via mailen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0