Tisdag 8/3

Hejsan!
Igår blev det ingen ridning eftersom jag hade tid på um så hann verkligen inte!
Men..
Idag var jag i stallet då emelie dök upp och frågade ifall jag ville hänga med ut och det kände jag verkligen för! Så idag blev det en mysig uteritt för oss tillsammans med henne och sammy. Tog det väldigt lugnt, bara lite trav. Var ganska dålig underlag, lite halt och så, plus att vi var något lata. Han skötte sig utmärkt och han tar mycket längre travsteg nu när han ska trava fort. Förut var det bara korta, snabba steg så det känns finfint att det blev långa goa travsteg!
Funderar på att snart anmäla mig till någon tävling. Ska kolla närmare på det nu! :)
HEJHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0