Onsdag

Haha jaa, ellen du hade rätt! Skulle ju egentligen ta med mig boken hem idag så jag kunde skriva av vad hon gjorde igår, men  som hon sa till mig i skolan idag, glömde jag boken i stallet!
Hon red i alla fall i ridhuset igår och hon kände att han hade blivit mjukare i sidorna. Väldigt roligt att höra att det ger resultat med träningen! :)

Idag vaccinerades han och får alltså stå. Han kom in runt halv 5 och då hade jag fixat allt innan så jaa, finns väl inte så mycket mer att säga om idag!
I morgon är det göteborg horse show så jag får se hur jag gör med ridningen. Kommer antagligen inte hinna rida tyvärr, fan att han ska bahöva stå två dagar i rad! :/

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hihi :P jag skickar via facebook när jag kommer tillbaka ;)<3

2011-02-28 @ 19:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0