Nu börjas det igen!

Hej!
Har haft ett litet uppehåll här i sommar, vet inte riktigt varför för han har varit igång ganska mycket men detta känns mer vardag! Igår kom han hem så nu tänkte jag kanske kanske kanske skriva dagligen igen. eller ja, börja göra det. Det brukar ju inte hålla så länge!
Hur som helst så idag på vår första ridtur här hemma red jag hem till mig, sadlade av, bytte om och gick ner till kåsjön och badade med gismo! Han tyckte det var jätteroligt och det tyckte jag med!
Här kommer lite bilder! :)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Åh, tusen tack ;) Vad bra att du sa det och tusen tack för att du tog med dig mina saker till stallet i partille :)



Gud vad avundsjuk jag blir nu, har ni strandtomt? XD Vad mysigt att kunna bada med hästar dessutom ;) Riktigt fina bilder på er, som vanligt :P Fast vänta lite nu, jag känner igen stället ni badar på :P Är det stenbryggan? :O

2011-08-11 @ 00:22:56
URL: http://schnauzertassarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0