Hoppträning

Hejsan!
Idag har jag haft hoppträning tillsammans med emelie och malin. Under själva träningen kändes det inte jättebra, men i slutet gick det mycket bättre och när man tänker tillbaka så känns det faktiskt mycket bättre också så det var kul. Vi red ute och dom blev inte liiiite svettiga! MYS.
Vi hoppade studs, räcke, solfjäder och lite kavalietti. Han var väldigt pigg och svår att hålla men jag fick massa tips som jag slukade i mig och sedan gick det åt rätt håll. En massor som jag kommer ha nytta av på lördag.
Ska nog försöka att ställa upp något hinder i paddocken någon dag i veckan nu, ett minst 90 cm högt så vi hoppat det tills tävlingen eftersom det är det vi ska hoppa och det gjorde vi inte idag. Och det var ju typ väldigt längesedan vi hoppade nu.
Have a nice time godingaar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0