Uteritt första gången på länge!

Igår red jag ut tillsammans med elin och linnea. Linnea hängde med en bit sedan red jag och elin vidare till kalle gran. Gud vad roligt dom tyckte det var! Var sjukt längesedan jag red ut nu eftersom vägarna har varit så dåliga men dom har trampats ner lite nu och dom har börjat att lägga sand i mitten borta vid kalle gran. Han sprang på som f*n där borta och verkligen njöt. Så härligt att känna den energin och glädjen han kan utstråla!
Idag är det jeanettes tur och själv ska jag roa på mig på gymmet och sedan kräftskiva! GOTT!
.
När jag la upp bilder på dusty kan jag visa ivar också som jag hade efter honom ;)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Åh, vad fin Ivar va ;) Näst intill kolsvart :P



Ja, det är verkligen bra att de börjat återställa vägen till en ridbar ridväg igen XD



Jag red också ut på Gismo idag och han var jättepigg XD Red till Kalle Gran, sedan ner till bostadsområdet och sedan tillbaka mot stallet igen på den smala stigen ;)

2011-09-02 @ 22:43:42
URL: http://schnauzertassarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0