Ojojoj - lina blir glad

Hej!
Loggade in lite snabbt här och skulle se om det hade hänt något kul och oj vad roligt det var att se :D Hade ju kommit massor av nya kommentarer och en stor ökning i statistiken. Antar att det till största dels beror på att jeanette har länkat min blogg i sin så folk har kikat in och kollat vad det är. Tack tack! Jag hade ju liksom nyss 2-4 läsare per dag, haha extremt populär blogg. (y)
Väldigt roligt att ni hittat hit i alla fall!
.
Jag skriver ju inte så jättemycket mer än riddagbok på den här bloggen men eftersom det var så kul att se detta så kanske jag kan försöka vara lite mer aktiv och se om någon besöker denna adress igen.. haha
Ska också försöka fixa med någon med kamera imon så man kan få lite bilder från hoppträningen. Får se hur det går med det!
På söndag är det prk-dagen också (partille ridklubb-dagen) så då kanske lite bilder från aktiviteter och annat kommer med.
Ärligt talat så har jag ingen aning om var prk-dagen innebär och jag sitter med i ungdomsstyrelsen så jag borde verkligen ha koll på det... toppen!
Nattinatti på er :)

Kommentarer
Postat av: Ellen

Va kul att många hittat hit ;) hoppas jag hinner upp så att jag kan spana in er på hoppträningnen idag ;)



Vill också säga att den riktiga PRK-dagen inte är förrän nästa söndag (29/5) :P men vi har ju en grym dressyrtävling nu på söndag att se fram emot ;)



Kram!

2011-05-21 @ 10:02:42
Postat av: Lina

Haha, oj jag trodde det var v.22 nu :O aja, där ser man hur lost jag är! Ah, det är ju inte något man måste gå på i alla fall (a) hah

2011-05-21 @ 10:15:29
URL: http://linaochgismo.blogg.se/
Postat av: eelinhedalm

Sv: Eller hur ;) Japp, hur är det annars då? :)

2011-05-21 @ 11:25:02
URL: http://eelinhedalm.blogg.se/
Postat av: eelinhedalm

Sv: Men vad härligt! :)

Jodå, det är perfa! ;)

2011-05-21 @ 18:03:29
URL: http://eelinhedalm.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Ja varsågod, det var så lite så, tror dock inte att det är det som gör den stora skillnaden eftersom att jag inte har så många fler besökare än dig ändå, haha XD Men visst blir man glad över de få som faktiskt besökt ens blogg :D

2011-05-21 @ 19:49:01
URL: http://schnauzertassarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0