Måndag 21/2

Hallåå!

Har tänkt börja skriva riddagbok i bloggform istället eftersom min lilla bok inte intalade mig så mycket när den ligger där i skåpet. Vill hellre åka hem och värma mig efter några timmar i stallet än att sätta mig och skriva. Och eftersom jag ändå typ sitter vid datorn kan jag ju skriva vad jag gjort här istället. SMART lina.

Såå.. ja
Idag alltså, måndag som rubriken lyder, kom jag till stallet vid halv 5 tiden. Hade egentligen tänkt att rida i ridhuset men det blev en uteritt tillsammans med Lovisa istället. Red till kalle gran och tillbaka och lät dom röra på sig ganska så ordentligt. Lät dom sträcka ut i galoppen på vägen tillbaka precis vid kalle gran vilket dom tyckte var jäkligt kul och var taggade på vägen hem. Väldigt roligt idag faktiskt :)
Han har börjat fälla redigt mycket på halsen, resten av kroppen är inte lika mycket men borstar man så åker det av en del! Sjukt jobbigt är det men det ska bi grymt skönt när all päls är borta och snön har smält! :D

Imorgon är det ellen som rider, om hon inte har sagt att hon inte kan. Brukar vara rätt bra på att glömma det, men det tror jag inte. Well well, det märker jag imon.
Byebyeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0