Min prins

Haha jag vet att jag suger, inte för att någon klagar men, haha ändå. Jag måste ha koll på vad jag gör! När snön kom för att inte stanna så vart Gismo jätteglad. Det minns jag. Han gillar snö! Han var hur pigg som helst och gick och luktade på snön hela tiden när han inte fick springa. Haha söten :)♥ Men sen försvann den ju... haha
Idag, måndag så red jag barbacka i ridhuset. Gick superbra, men värmde mest bara upp innan jag hoppade av och övade lite trix. Ska försöka komma igång med det nu igen!
Han kom ihåg bugningen efter lite tveksamheter, men övade på att få honom att stanna och komma till mig på kommando och han fixade det riktigt bra till slut! :) Ska börja från grunden nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0