Söndag, måndag

Haha asså förlåt, det går inte bra för mig det här med att blogga varje dag.
Men i söndags så lånade emelie och frida gismo så de kunde rida tillsammans. Dom hade varit lite busiga men det hade varit roligt i alla fall!
Igår (måndag) så började jag med att rida i paddocken men underlaget var så jäkla dåligt att jag vart tvungen att gå upp till ridhuset och.. bra gick det inte. Tränade på att få honom i en lugn trav, väldigt lugn och han var inte alls sammarbetsvillig idag. Försökte att inte bli allt för irriterad och försökte fortsätta att vara koncentrerad. Ska nu åka till stallet strax och får se vad jag gör! Utevägarna är ju helt kassa så blir väl antagligen paddocken om den har torkat lite. TJIING

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ja det är jättetråkigt att ridvägarna har blivit så dåliga :( Och allt är kommunens fel XD För du syftar väll också på att de lagt ny sand på vägarna, eller ja, sand och sand, snarare stenbumlingar :S Ridvägarna var ju superbra tidigare men nu är det ju som att rida på en tågbana, det är lika stora stenar under rälsen som på ridvägarna numera :( Vi får verkligen hoppas att vägarna återställs när de är färdiga med... eh... ja... vad dom nu håller på med :S

2011-08-16 @ 17:19:43
URL: http://schnauzertassarna.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Är Gismo fortfarande halt?

2011-08-23 @ 15:27:50
URL: http://schnauzertassarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0