Shame

Asså ja vet att jag är sjukt dålig på att uppdaterna.. känner inget hopp om att försöka bli bättre, för det GÅR inte!
Han var ju halt för ett tag sen men det var bara en dagsgrej och han var bra igen dagen efter, lät han dock vila bara för att vara extra försikig!
.
Har sedan dess haft hoppträning som han tycker är skitroligt! Ridit lite dressyr, vanligt i paddocken, ridit barbackatur i skogen osv..
Men idag, torsdag var vi faktiskt på clear round i alingsås! Roligtroligt! Ser verkligen inte vackert ut när vi hoppar eftersom han är så sjukt svår att hålla i ett bra tempo och få rätt galopp efter ett hinder, men det slutade faktiskt med att vi nollade våra två klasser ändå! Duktig pålle!
.
Tänkte också såhär... jag har ju en privat blogg också men lösenord och såå.. den är jag bättre på att uppdatera men skriver ju dock inte bara hästsaker där så vet inte om det är så rolig läsning för er, men om ni bara bläddrar ner och hittar det jag skrivit om det så kan ni ju faktiskt se vad jag gör där! :D Och eftersom det bara är ni som läser denhär bloggen, så kan jag skriva lösen här! Användarnamn: lina Lösen: lina ... Haha väldigt svårt jag vet!
www.linaalleborg.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Åh, vad roligt, grattis ;)

2011-08-26 @ 22:22:54
URL: http://schnauzertassarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0