Tillbaka!

Hej!
Har inte kunnat rida nu på väldigt länge eftersom jag varit sjuk och haft infetkion i njurarna så har faktiskt en anledning till att jag inte har bloggat. Men ifs har jag ridit i söndags och mådags. En ganska lugn barbackatur i söndags i ett underbart fint väder och en uteritt med amanda i måndags. Hittade en ny väg som tog ca en timma och 20 min så det var kul med lite nytt!
Tisdags red ellen och han hade gått fint i paddocken. Roligt att höra!
Det var en kort uppdatering av dom här dagarna! Har lektion nu men det var nu jag kom på att jag borde skriva lite.
TACK!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vad roligt att du är frisk igen ;) Lagom till det fina vårvädret nu också :D



Pratade med Amanda i stallet idag om den nya vägen du hade hittat, det komiska var dock att det bostadsområde man kommer ner till, då man svänger vänster, är det bostadsområde som ligger precis bredvid det bostadsområde jag bor i XD Den vägen du red är den väg jag brukar gå med mina hundar och tyvärr måste jag meddela att jag redan invigt den med Gismo också XD Usch, vad taskig jag är som kommer och "förstör" din glädje över att ha hittat en ny väg :P Men lite komiskt var det allt :P

2011-04-29 @ 23:21:33
URL: http://schnauzertassarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0