Pigg ponny!

Idag blev det en sväng i paddocken. Har börjat att använda min gel pad igen som mest legat i skåpet den senaste tiden. Faktiskt för bådas skull, det är ju lite stötdämpare så det är nog bra! :)
Har kanske ingenting med hans problem att göra, men känner ändå att allt som är bra för honom ska jag göra! Och det är faktiskt jättebekvämt att rida med den. Det är verkligen stor skillnad tycker jag.
.
Hur som helst, jag ringde Emelie och bad henne komma upp till banan och kolla om hon ev såg någon hälta. Eftersom han var så jäkla pigg och glad så kändes det inte som att han haltade. Jag var bara lite nojig och ville vara helt säker. Hon såg ingenting så jag red på som vanligt. Som sagt så var han jäääättepigg och lite svår att rida idag, men jag njöt bara av tanken att han glädjes av att få röra på sig och att han inte hade ont!
Klippningen har verkligen gjort skillnad och nu måste man vänja sig vid en extremt pigg ponny! ;) Säger bara, HJÄLP till hoppträningen imorgon!
Haha pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0