Nu är jag riktigt rädd och orolig.


Idag var jag hos gismo och skulle fixa klippningen lite, men hände något med klippmaskinen så kunde inte fortsätta, så nu är det helt ojämt!

Sen har jag tråkiga nyheter också... Gismo är halt på vänster fram igen. :( Jag är jätteorolig för honom nu, trodde att det blev bra efter skoningen eftersom han gått så mycket bättre. Men tydligen så var det inte det som var felet. Ska ringa till åby och boka tid nästa vecka så får verkligen hoppas att dom hittar felet och att det går att göra något åt! Fyfan om det inte gör det. Jag dör. :( Min älskade, fina Gismo!♥

En bildbom för att jag älskar dig så sjukt jävla mycket.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Nej men usch vad tråkigt att han är halt igen :( Jag kände ingenting annorlunda med honom och dessutom var jag väldigt uppmärksam på att han kändes "okej" eftersom att han har varit halt ett par gånger nu. Dessutom tog vi en väldigt lugn tur i skogen eftersom att det var så mörkt och då blev det till största delen skritt. Jag provade till och med ett trava en kortis på lite längre tyglar för att se att han t.ex. inte "nickade" med huvudet eller inte stödde ordentligt på alla fyra men jag märkte ingenting :(



Usch, nu blir jag jätteorolig att han var halt redan i fredags och att jag inte märkte det och red honom ändå :( Kan jag hjälpa dig eller Gismo på något sätt är det bara att höra av dig :)

2011-10-09 @ 12:57:55
URL: http://schnauzertassarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0