Hoppeli

Tjenixen!
Haft hoppträning idag för Pernilla. Kuligt! :D
Han (och jag) är ju inte van vid sin nya pälsdräkt än så han är pigg som ett piggsvin och är svår att hålla som satan när han tycker det är kul. Och det gör han verkligen på Pernillas hopplektioner!
Överlag så gick det väl bra, ibland bättre och ibland sämre, men känner motivation till att träna då! Nu är det ju inte träning för än om två veckor igen... dock tävling nästa helg så får se hur det går! Hehe, snälla Gud, jag vill inte dö. :(
.
Imon är det Ellen som har hand om Gismo eftersom jag snodde honom i tisdags. Själv ska jag roa mig med bio, fick gratisbiljetter helt plötsligt av Anna, hihi snällt! :D
Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Åh vad härligt att han är "bra" igen ;)

2011-10-13 @ 21:34:10
URL: http://schnauzertassarna.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Sv: Åh vad glad jag blir, tack ;)



2011-10-15 @ 19:45:55
URL: http://schnauzertassarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0