Ullared!

Hallåhallå!
Har idag spenderat min dag i Ullared! Fick köpt en lite hästgrejer, men faktiskt inte överdrivet mycket! 
Ett träns
Ett schabrak
En grimma
Ett par skor med stålhätta (kändes väl nödvändigt efter veckans olycka)
Och ett fult extra regntäcke - med det var billigt!
.
Åkte sedan hem för en powernap och sedan bar det av till stallet och fixade allting till älsklingspojken! Blev ingen promenad varken igår eller idag...
Men faktiskt var det så jag tänkt från början, att han skulle stå veckan ut så imorgon blir det en liten promenix och prova grejerna jag köpt! Ska försöka att inte glömma kameran.
Sålänge ska ni få ett litet smakprov!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Oj den bilden i inlägget såg jag inte förra gången jag kollade på din blogg, men det var verkligen snygga saker du köpt, dom kommer Gismo passa bra i :P



Haha, ja men då är nog Gismo det sötaste "problemet" jag någonsin sett :D

2011-09-18 @ 23:18:02
URL: http://schnauzertassarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0