Tack Jeanette!

Igår var det tävling på prk och jag stod i cafét, skulle på 100 årskalas efter det så vart riktigt tight om tid och det kom jag inte på föräns då. Som tur var kunde jeanette ställa upp på kort varsel, TUSEN TACK!
.
Idag red jag i paddocken och tänkte mycket på händerna och att titta dit jag skulle, och det gav resultat! Han lyssnade jättebra och red åter igen i en åtta och övade på att sakta av till trav, ta ett par steg och sedan byta till rätt galopp för nästa varv. Skötte sig finfint så jag är nöjd med dagens ridpass! Så skönt att kunna rida innan skolan! :)
Kram!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ingen fara, det var bara kul att hjälpa till :D Det är bara att säga till om du behöver hjälp någon mer dag.. ;)

2011-09-17 @ 01:03:37
URL: http://schnauzertassarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0