Skillnad!

Red i paddocken idag istället och det var stor skillnad tycker jag! Beror väl både på mina höfter och gismos nya skor! Han hade mycket lättare att få en kort galopp. Bäst var det i höger såklart, han är ju fortfarande stelare i vänster! ;)
Men han var jätteduktig! Lite jobbigt var det ju för honom eftersom han tappat lite nu när han stått, men han försökte och det gjorde han bra! :) Jobbade ganska mycket i traven för att mjuka upp honom ordentligt innan jag började galoppera lite och har vi tiur så kan vi vara med på tävlingen nästa helg! Hade varit grymt roligt :D

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Haha, tror Gismo är den enda häst faktiskt är charmig ifrån alla håll och kanter XD



Gud vad roligt att han är frisk igen, då kanske jag ta en liten trav i skogen imorgon dessutom då? ;)



Har du förresten pratat med hovslagaren, vilken tid kommer han? :P

2011-09-22 @ 23:19:40
URL: http://schnauzertassarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0