Hoppträning för Pernilla!n

Hej!
Har idag haft min första hoppträning för Pernilla. Har bara tränat dressyr för henne innan och hoppningen har Hanne stått för. Dock tycker jag personligen mer om Pernilla då hon är lite mer positiv. Hanne var också jättebra och när det väl gick bra så var hon toppen, men när det gick mindre bra pressade hon en väldigt hårt kändes det som och inte riktigt tog hänsyn, om ni förstår?
Här kändes det lite mer som min grej. Inte jättemycket hoppning idag kanske, mest markarbete, men det behövs! Blir mer sen hoppas jag! :D
Han gick jättebra att lasta både dit och hem idag, och likaså att lasta av! Han kastar sig inte av transporten som han gjorde i början, och protesterar inte när han måste gå in. Peppa peppa! :D
Tog tyvärr inga bilder, men för dig Jeanette som var nyfiken på hur Gismo ser ut när han är klippt, kan få se några bilder här! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0