Glad pojk!

Har vart uppe i stallet och promenerat samt haft lite trickträning med Gismo. Gissa om någon blev glad för att få komma ut lite :D
Provade sakerna men glömde såklart kameran så det fick bli mobilbilder, men man ser i alla fall att det är han!
Och tycker faktiskt inte att täcket var så fult, han passade ganska bra i det. :)
Tränset var dock lite för stort, kunde nog tagit cob i alla fall, men ibland är dom får små runt käken, han har ju så jäkla svår form på huvudet! Stort men ganska kort. Ska se om det går att fixa med lite extra hål osv ;)
Schabraket brydde jag mig inte om att prova idag eftersom han ändå inte skulle ha sadeln på sig!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Sv: Ja men tack ;) Han blir ju nästan alltid bra på kort ju :D



Och det täcket var väll snyggt, roligt med lite mönster och färg :D Ja, hans huvudform har jag förstått är lite knepig när han, som du säger, har ett ganska stort omfång runt huvudet men att det är ganska kort :/ Vi har en "mackapär" som är gjord för att göra extra hål i läder/plast och massa andra material, om det är så kan jag kanske ta med den till stallet nästa gång om du skulle vilja låna den ;)

2011-09-19 @ 14:02:43
URL: http://schnauzertassarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0