Dag tvååå

Hej!
Idag har gismo gått i den lilla hagen för att jag vill vara säker på att han inte gör något olämpligt! När jag gick med honom från hagen tyckte jag att han nickade lite med huvudet, (vilket jag inte är helt säker på att han gjorde i skritten igår) Men, han var inte alls varm eller svullen men jag hade tänkt att ta en promenad med honom istället men när jag kom in med honom i boxen hade han fått en eldloppa på sig och fick lite panik för det och ställde sig upp, och hamnade rätt på min fot där jag redan blivit stämplad ett x antal ggr utan att det har hunnit läka, men denna gången slår alla reckord! FYYYF*****AN vad ont det gör nu! Foten är typ tre ggr så stor, tänkte lägga upp en bild, men det känns lite för skabbigt kanske! Haha! Egentligen går han nog att rida i morgon så får se hur jag gör! För för tillfället kan jag inte gå riktigt!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Haha, nu tror jag nog att jag lyckats kommentera alla dina nyaste inlägg XD Men jaja, du får radera kommentarerna annars :P



Väldigt häftig bild i detta inlägget ;)



Imorgon tror jag att jag ska lägga ut bilderna ifrån det senaste ridpasset på Gismo, så om du är nyfiken är det bara att kika in på bloggen så hoppas jag att bilderna ska ha kommit upp XD

2011-09-17 @ 01:09:22
URL: http://schnauzertassarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0