Gismo är min älskade ponny!

Igår red jag ut med Emelie och Elin. Till KG och tillbaka med våra pigga, taggade ponnisar. Eftersom Sammy håller på att ridas igång igen tog vi det ganska lugnt. Men blev ju lite galopp eftersom det typ var omöjligt att hålla, men en väldigt fin och rund galopp eftersom det egentligen skulle vara trav, haha ;)

Idag red jag i paddocken och det gick suuuuuperbra! I början var han lite seg men de sista 20-25 minutrarna var han sååå underbar! Kände hur han trampade under sig och föll i form. Åh, älskar när det går bra.
Han var supermysig i boxen och allting också efteråt. Innan blev det lite hetsigt eftersom jag ville hinna ut innan den blev mörkt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0