Borås Fältrittklubb

Tävlingen idag gick inte så bra. Han kändes jättekonstig och stel. Lite irriterad på Borås också, det var typ ingen ordning på nånting och man kunde inte rida fram förän man kom till framhoppningsbanan typ. Bara skritta lite, om man inte red ute bland bilarna. Andra rundan gick lite bättre när han var uppvärmd, men det slutade ändå med 8 och 4 fel tror jag det var. :/ Jaja, det är kul att komma ut i alla fall!
Tror också att jag ska sälja min hoppsadel och börja hoppa med min andra sadel, för jag får så sjukt dålig sits i den jag har. 










Kommentarer
Postat av: Jeanette

Aja, ni kan inte rida strålande jämt :P



Jättefina bilder ju :D

2011-10-23 @ 20:18:26
URL: http://schnauzertassarna.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Sv: Jepp, vi har dragkrok på våran bil ;) Dock har ingen utav mina föräldrar kört hästtransport förrut :/



Det bästa vore ju i så fall om Partille RK hade någon gång tävling någon gång, ganska nära då ju XD

2011-10-24 @ 15:10:56
URL: http://schnauzertassarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0