Hoppträning för Pernilla!

Häj!
Idag vart det hoppträning för Pernilla igen, längesen nu! Glömde förbygeln hemma och med en pigg ponny som stått inne hela dagen blev det lite spring, men annars gick det bra!

Vet inte om jag nämnt det här, eller om någon har missat. Men Gismo har gått å blivit rymling igen. Och nu vet jag inte vad vi ska göra! Han har tagit sig ur sin lilla hage med extra ström nu också. Åh, jag blir så irriteraaad!
Att köpa ett riktigt stängsel kommer kosta tusentals kroner men vad ska man göra? DAMPhest.
Kan ju inte säga att jag inte saknar sommar! Fiffan vad kallt det var idag :O

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jaså, har han gått och blivit förbrytare nu igen XD Han, om någon, borde ha en lika bevakad hage som fängelsehålorna på alcatraz :P

2011-11-19 @ 01:35:53
URL: http://schnauzertassarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0