Nöjd tjej!

Hejsan!
Idag red jag i paddocken och gismo gick HUR bra som helst! En sån dag när man bara känner ; Gud, vad jag älskar min häst! Visst, han var lite tittig och låtsades vara rädd för vissa grejer, men nej, inte ge sig. Åh, vill bara rida mer när det är sånna här dagar. Man märker verkligen skillnad nu när pälsen nästan är helt borta. Han orkar jobba mycket mer och är gladare på alla sätt. Han sökte sig neråt i alla gångarter och tuggade intensivt på bettet så han var verkligen superkoncentrerad!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Gud vad roligt att läsa att han hade varit precis lika fin för dig ;) Då förstår du nog vad jag menade med att jag inte ville sitta av XD

2011-05-15 @ 11:42:39
URL: http://schnauzertassarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0