Torsdag 24/3

Idag var det lika fint väder som det varit hela veckan nu typ, så underbart skönt!
Det firade vi med en mysig skogstur och sträckte ut riktigt ordentligt i galoppen och gud vad roligt han tyckte det var!
Han taggade hur mycket som helst och jag känner verkligen hur mycket mer tränad han är nu, så himla roligt!
Vi kom tillbaka när solen började gå ner och när jag hade sadlat av och borstat honom var det för mörkt för att gå ut i hagen och träna lite tyvärr. Synd eftersom när jag tog fram grimman så kom han jätteglatt fram till mig, precis som han hoppades på att vi skulle gå ut och träna. Han verkar faktiskt tycka att det är jättekul för annars brukar han bara vända bort huvudet när man ska sätta på honom grimman. Han blev nog lite besviken när vi bara gick utanför stallet och sköljde av benen på honom, stackarn!
Imon är det jeanette som ska rida honom så jag drar mig tillbaka och väntar på min tur, lördag! :)
Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ni är ju riktigt duktiga på hoppning, kul att se hur duktig han är när han dessutom är något grövre i hästtyp ;)



Gillar även bakgrunden för bloggen, hans bakre del på ena sidan och det urgulliga ansiktet på andra :P

2011-03-26 @ 14:01:17
URL: http://schnauzertassarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0