Barbacka

Hejhej
Har varit riktigt fint väder idag så jag kände verkligen för en barbackatur och det gjorde lovisa också så vi tog en sväng tillsammans. Vi galopperade mycket och dom tyckte det var skitroligt och taggade som faoon. Hahha, dock fick jag inte något grepp så jag kunde bromsa och den branta nedförsbacken/nerförsbacken (?) vafan skriver man? jaja shit the same. den närmade sig i alla fall och då var det antingen ramla av eller full galopp ner för den istället. Kändes faktiskt nååågot stabilare att trilla av och satsa på att hålla kvar i tygeln, och så blev det! Så upp igen och rida tillbaka i trav, och åter tillbaka i skritt och några galoppsteg.
Väl nedanför backen så galopperade vi upp igen och åter igen taggade dom till ordentligt.
Det var riktigt mysigt och roligt idag faktiskt så jag är nöjd med min lilla häst trots att han kan vara lite olydig ibland!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0