Fredag, ganska bra

Hej!
När jag var i stallet idag var det bara jag där, så det var svårt att avgöra om han haltade eller inte. För isåfall var det så pass lite att jag inte kunde se det. Tog bara ut honom från hagen och gick några meter, travade ett par steg men såg ingenting.  Är det så imorgon ska jag sitta upp på honom och rida lite. Syns det inget så blir jag glaaad! Tror dock att vänster hov var något varmare än höger men jag är inte helt säker. Kan ju hända att man inbillar sig bara för att man vet att han har haltat. Det är upp till bevis imon! :)

Kommentarer
Postat av: Ellen

Va bra att det är bättre :) Hoppas att han är helt frisk snart då!



Kram!

2011-06-04 @ 09:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0