Måndag 28/2

Hejsan!
Jaa, lina... Gick ju verkligen bra för mig det här med att börja skriva här. Men nu är det skärpning! Nu ska jag faktiskt ta mig tid till att göra det.

Idag red jag i ridhuset tillsammans med gaaanska många andra så det var svårt att få ut något bra av ridningen. Men han gick lugnt och tog hänsyn till de andra hästarna. Jag märker verkligen skillnad på honom sen vi började träna för Pernilla så det känns verkligen roligt. Lite mer motivation till att rida då.
Galoppen på fyrkantspåret gick väldigt lugnt och fint jämfört med tidigare och volten fungerade också bra, lite svårt för att man behövde akta sig hela tiden bara, men annars är jag nöjd! Testade den nya hjälmen och västen jag köpte på mässan också och det var hur bra som helst! Jättebekvämt verkligen så jag riktigt nöjd! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0