Dåliiigt

Förlåt får dålig uppdatering. Har inte orkat blogga här! Halvglömt å slarvat, haha. Har den senaste tiden mest ridit ut faktiskt. Ska snart ta ett paddockpass. Imorgon kanske? Eller inte. Det är så tråkigt att rida i ridhuset och i paddocken är det mörkt å blött!
Fast idag fick vi ju faktiskt vår första snö, lyser ju upp lite! Men då är det väldigt mysigt att rida ut också.
En ritt minns jag då jag red ut med Amanda. Det var i fredags det och det var underbart! :D
Dom var så duktiga å härliga såå! I måndags red jag också ut men han vart lite halvotagg :)

Hihi sötisen kommer glad i hagen :D (ursäkta rösten...)
<

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vad söt han är! ;) Han gjorde precis likadant idag när jag kom och skulle hämta honom, blev så arg då jag missade att ta kort/filma, tur att dy lyckades banda det i alla fall Xd

2011-12-08 @ 22:28:19
URL: http://schnauzertassarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback