Back!

Kom ju på att jag har valt specialidrott i skolan och måste skriva dagbok oså på det. Så lika bra att jag är kvar här ändå! Vill inte direkt ge dom mitt lösenord, och blogg är nog ett bra sätt att visa att man gör det man skaa ;D
.
I fredags red jeanette som vanligt, verkar som det gick braa. I lördags tog jag med mig min syster till stallet så fick hon rida en sväng barbacka så gick jag med gismo. Tyckte han kunde få ta det lite lugnt denna dag! Han var snäll tills han fick för sig att någon/något gömde sig bakom träden då han ville trippa runt lite. Som tur var satt inte filippa på ryggen just då!
.
Söndag vart det hoppträning! Roligtroligt! Fast var dock väldigt, väldigt otaggad på hoppning idag. Och det var gismo med. Hoppade jättelågt i början och han tyckte inte alls det vart roligt. Vet att det är bra att träna med låga, men det var så lågt att hästarna bara blev uttråkade och knappt lyfte på benen. I slutet höjde vi ribban lite och han blev genast lite piggare. Dock var vi ju otaggade från början så nöjde oss med att hoppa några skutt på dom!
Vet inte om det blev några bilder eller filmer. Dyker det upp så lägger jag upp dom här ;)
Ha det bääst!
.
Bild på den första lilla akrobaten. Dusty! Eller lilla och lilla, han var ju större än gismo ;D

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hehe, förstod inte riktigt, var Dusty din första häst? :/

2011-09-01 @ 19:52:08
URL: http://schnauzertassarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0